Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Σας ευγνωμονώ….


Άρθρο στη "Ροδιακή", που αναρτήθηκε από τον Χαράλαμπο Βουτυράκη

Αγαπητοί κατακτητές και ντόπιοι εξουσιαστές.

Μετά από τρία χρόνια σκληρής προσπάθειας  να με σώσετε, αισθάνομαι την μεγάλη υποχρέωση να σας εκφράσω την βαθύτατη ευγνωμοσύνη μου. Μπορεί να είμαι αγροίκος, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου στους ευεργέτες μου. 

Σας ευγνωμονώ γιατί μέσα σε τρία χρόνια, με ανυπέρβλητη χειρουργική δεξιοτεχνία, μου αφαιρέσατε πολλά προβληματικά όργανα, κακές ιδιότητες και λαθεμένα πιστεύω. Μου αφαιρέσατε, το κέφι για τη ζωή. Την αγάπη μου για την  πατρίδα που την καταντήσατε μητριά. Μου τεμαχίσατε την οικογένεια, στέλνοντας τα παιδιά που τόσο ταλαιπωρήθηκα να μεγαλώσω, να βρουν δουλειά στην ξενιτιά. 

Μου κόψατε την ανθυγιεινή κακή συνήθεια να εργάζομαι και μου δώσατε ισόβια αναρρωτική άδεια άνευ αποδοχών. Με δεξιοτεχνία νευροχειρουργού και την γνωστή μέθοδο της κοπής σαλαμιού, μου κόψατε προοδευτικά για να μην πονέσω, την σύνταξη κατά 51% και το επικουρικό κατά 60% και με προοπτική να αφαιρέσετε περισσότερο κρέας αν κριθεί αναγκαίο. 

Με υποβάλλατε σε έντονη φοροθεραπεία με ειδικά περιοδικά φοροσόκ, μήπως κι’ έρθω στα σύγκαλα μου. Μου κόψατε τον βήχα της έπαρσης για την  Ελληνική μου καταγωγή, αφού χωρίς να το γνωρίζω, η αχρηστία και η διαφθορά είναι στο DNA μου κατά δήλωση του Ν. Κοτζιά, σύμβουλου του πρώην καθηγητού της ηθικής Γ. Παπανδρέου. Αλλά και ο ίδιος ο καθηγητής τότε, διατύπωσε την άποψη ότι προσπαθεί να θεραπεύσει έναν διεφθαρμένο λαό,  και μόλις πρόσφατα δήλωσε στο  πανεπιστήμιο που διδάσκει πως «τα κάναμε μαντάρα στην Ελλάδα.». 

Σας ευγνωμονώ για την θρεπτική αξία που δίνετε στο ψαχνό της πατρίδας μου αλλά και την φιλοζωία σας , που σας αναγκάζει το κόβετε φιλέτα και να ταΐζετε τα σκυλιά για να μην γαυγίζουν. Με την αγωγή σας αποκαλύψατε τον κρυμμένο μαζοχισμό μου και σας είμαι ευγνώμων γιατί μου αρέσει που με τρομοκρατήσατε και συνεχίζετε να με τρομοκρατείτε, λέγοντας μου ότι θα πεθάνω αν δεν ακολουθήσω τον μοναδικό δρόμο που μου δείχνετε. 

Για τον άλλο δρόμο του «καλλίτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή, δεν αφήνεται περιθώριο σκέψης. Με μάθατε πως άθλιος δεν είναι αυτός που δεν έχει να φάει, σπίτι να προστατευτεί από τα στοιχειά της φύσης, τρόπο για να ζεσταθεί, ρούχα να φορέσει, παιδεία να μορφωθεί, αλλά αυτός που δέχεται αδιαμαρτύρητα να τον εξαθλιώνουν, δηλαδή να τον εκφυλίζουν και να τον εξαχρειώνουν ηθικά. 

Σας ευγνωμονώ που με βοηθήσατε να γίνω ένας τέτοιος Έλληνας πολίτης, σε χρόνο ρεκόρ. Μόλις τρία χρόνια. Πανευρωπαϊκή πρωτιά. Είμαι βέβαιος πως δεν θα με απογοητεύσετε τώρα που βεβαιωθήκατε για τον μαζοχισμό μου και θα μου κάμετε την χάρη να με αφήσετε να βραχώ, κλείνοντας με στην φυλακή, αν δεν έχω ομπρέλα να προστατευτώ από την φοροκαταιγίδα που εξαπέλυσαν οι ποιο μεγάλοι φοροφυγάδες που ανέδειξε αυτός ο τόπος. 

Ξέρω βέβαια, γιατί έχω πολλά κουσούρια αλλά δεν είμαι χαζός, ότι ακούτε εσείς οι βολεμένοι που δεν χάσατε τίποτα, τις κραυγές απόγνωσης των δυστυχισμένων πολιτών που δεν έχουν υποκύψει στην μοίρα τους, αλλά σας ευγνωμονώ για την άκαμπτη προσήλωση σας στον μοναδικό δρόμο. 

Έχετε την άπειρη ευγνωμοσύνη μου γιατί καταφέρατε να πείσετε με τον μοναδικό δρόμο σας, δώδεκα χιλιάδες λιγότερος Έλληνες  να κάμουν παιδί το 2012 σε σχέση με το 2011. Μας τσακίσατε στην αισιοδοξία. Σας ευγνωμονώ για όλα αυτά αλλά και γιατί μου επιτρέπετε ακόμα να ζω, κλέβοντας μου, η ευγένεια σας, μόνο το 51% της σύνταξης μου και το 60% του επικουρικού μου. 

Επίσης γιατί με πείσατε έστω εκβιαστικά  ότι είστε σωτήρες μου, και γιατί σε λίγο θα με ταΐζετε σε δημόσια συσσίτια και θα σας φιλώ το χέρι. Η κότα άλλωστε, από ευγνωμοσύνη , όταν πίνει νερό , σε κάθε γουλιά σηκώνει το κεφάλι και ευγνωμονεί τον θεό, κατά την άποψη ενός παλιού εργοδότη μου. 

Σας ευγνωμονώ, γιατί θα διατηρήσετε  με την μέθοδο του μοναδικού δρόμου μόνο τον βιολογικό εαυτό μου, αφαιρώντας μου όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν τον άνθρωπο από τα ζώα. Έτσι θα πάψω να υποφέρω, να αισθάνομαι δυστυχής και θα είμαι αιώνιος οπαδός και ευγνώμων  ψηφοφόρος σας. Ο θεός της goldman Sachs να σας έχει καλά. 

Με πείσατε, πως έπρεπε  να καταστραφώ στο οικονομικό «πύρ το εξώτερον» για να ξαναγεννηθώ από την τέφρα μου όπως ο μυθικός φοίνικας, αφού κάποιοι άλλοι, παλιότερα με σύμβολο το ίδιο πουλί δεν τα κατάφεραν. 

Ξέρω πως αυτά που σας γράφω, ότι τέλος πάντων γράφω, σας κάνουν και γελάτε θεωρώντας με γραφικό, ή αιθεροβάμονα ή λαϊκιστή, ή παλαβό και με γράφετε κι’ εσείς. 

Η διαφορά μας είναι ότι εγώ υποτίθεται πως μελετώ αυτά που σας γράφω , ενώ εσείς με γράφετε χωρίς μελέτη, δηλαδή έτσι, στα αμελέτητα. Το λέω για να ξεκαθαρίσω, ότι γνωρίζω ότι δεν αποτελώ ούτε καν την αλογόμυγα στην ουρά του αλόγου που μπορεί να ενοχληθεί, μιας  κι’ εγώ κάθομαι στην ουρά ελέφαντα.
                                                       
Με εκτίμηση, ευγνώμων,  o χαμερπής σας υπήκοος  
                                                                    
 Χ. Βουτυράκης   (E-mail: h_vout@yahoo.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου