Αναρτήθηκε
από Eos Aurora // 17 Απριλίου 2014
Όσο
υπάρχουν πρόβατα (ποίμνιο) πάντα θα υπάρχουν και τσοπάνοι (ποιμένες) και
τσοπανόσκυλα (μπαμπούλες)
Ο
διδάσκαλος του γένους Αδαμάντιος Κοραής αναφέρει ότι « …οι χριστιανοί Πατέρες
δεν αναφέρουν τίποτα μέχρι τον 9ο μ.κ.ε αιώνα περί του αγίου φωτός» και
αποκαλεί τους Αγιοταφίτες ιερείς λαοπλάνους. Ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων Εφραίμ Β΄
(1766-1771) κατάργησε την τελετή του αγίου φωτός ως «χειροποίητον
μηχανουργίαν». Η τελετή αποτελεί «ιερό» κατασκεύασμα προσέλκυσης
τουριστών-προσκυνητών και των οικονομιών τους. Τα τεράστια έσοδα του
Πατριαρχείου τα διαχειρίζονται ιδιοτελώς οι αξιωματούχοι Αγιοταφίτες. Ω Ναι !
Είναι Π Ο Λ Λ Α τα Λ Ε Φ Τ Α και της μπίζνας του «αγίου φωτός»
[Αντικληρικισμός
και αντικομουνισμός: Αυτές οι δύο αντί-θέσεις (συγγενείς, όπως θα δούμε)
θεωρούνται ως αντιδραστικές και δογματικές τοποθετήσεις. Στις τελευταίες
δεκαετίες, έφτανε να κολλήσεις σε κάποιον την ετικέτα του «αντικομουνιστή» για
να τον εξουδετερώσεις παρομοιάζοντάς τον με φασίστα. Πράγμα που κατά κόρον
έκανε το ΚΚΕ. Στην πραγματικότητα ούτε αντιδραστικές, ούτε δογματικές είναι.
Αντίθετα, είναι προοδευτικές και φιλελεύθερες. Και ιδού γιατί:
Ο
αντικληρικός δεν είναι απαραίτητα άθεος, ούτε καν εναντίον της θρησκείας. Είναι
εναντίον του κλήρου – δηλαδή αντίθετος με τους τρόπους και τις πρακτικές της
εκκλησίας. Στην ακρότατη περίπτωση και εναντίον της ύπαρξής της. Μπορεί να την
θεωρεί περιττή. Δεν χρειάζεται μεσολαβητές ανάμεσα στον εαυτό του και τον Θεό.
Δύναται να είναι κανείς πιστός Χριστιανός χωρίς μητροπολίτες, εικόνες, καντήλια
και εξαπτέρυγα. Ίσως μάλιστα να είναι πιο σωστός αυτός που ακολουθεί απλώς την
Επί του Όρους Ομιλία.
Αλλά
και ο αντικομουνιστής δεν είναι απαραίτητα αντίθετος με τις απόψεις του Μαρξ.
Απλώς μπορεί να μην συμφωνεί με το μεταγενέστερο κλειστό Δόγμα (π.χ. του
Διαλεκτικού και Ιστορικού Υλισμού) ή με το μονολιθικό, ασάλευτο και αυταρχικό
κόμμα.
Έβαλα
αυτές τις έννοιες μαζί γιατί, όπως αρκετοί γνωρίζουν, είναι συγγενείς. Ήδη στην
δεκαετία του σαράντα ο Bertrand Russell, στην «Ιστορία της Δυτικής Φιλοσοφίας»,
είχε κάνει μία λεπτομερέστατη παρουσίαση του κομμουνισμού ως θρησκείας: με
δόγμα, ιερατείο, μεσσία, αιρετικούς – ως και Δευτέρα Παρουσία. Για μένα και οι
δύο αυτές – υποθετικά αρνητικές – έννοιες μπορεί να είναι θετικές. Να
υποδηλώνουν άνθρωπο ελεύθερο, ανοιχτό και αδογμάτιστο. Που είναι ενάντιος στα
κλειστά συστήματα.
Φυσικά,
όταν προκαλούνται από άλλους χειρότερους δογματισμούς (όπως στον κύριο
Μπαλτάκο) είναι απλώς το σύμπτωμα
αντίθετου ιδεολογικού καρκινώματος. Κάποιος που είναι αντικομουνιστής επειδή είναι φασίστας, απλώς αλλάζει ένα
δόγμα με άλλο – αλλά δεν είναι ελεύθερα σκεπτόμενος άνθρωπος. Ενώ για μένα αυτά
τα δύο «αντί-» μπορεί να είναι βήματα απελευθέρωσης.
Όσο
πλησιάζει το Πάσχα και σκέπτομαι πως πάλι θα ξοδέψουμε χρήματα για να φέρουμε
το (δήθεν) Άγιο Φως και να το υποδεχθούμε με τιμές αρχηγού κράτους, γίνομαι
εμμανής αντικληρικός. Και υποθέτω πως το ίδιο θα γινόταν και ο Ιησούς, που από
ότι ξέρουμε, δεν πίστευε σε ειδωλολατρικά σύμβολα – και μάλλον θα μοίραζε τα
χρήματα στους φτωχούς.]
Αυτή
την προσωπική του γνώμη δημοσίευσε ο Νίκος Δήμου δημόσια και αν ήταν δυνατόν να
τον γδάρουν ζωντανό, επίσης δήμοσια στην πλατεία οι «χριστιανοί άνθρωποι της
αγάπης» θα το έκαναν με εκστατική χαρά και θα ‘λεγαν πως είναι «θέλημα θεού». Η
γνωστή παράνοια του προβάτου που το μόνο που γνωρίζει καλά είναι να βελάζει, να
διαμαρτύρεται και να προσκυνάει υπάκουο και ταπεινό.
Ο
Αδαμάντιος Κοραής ο πατέρας του Ελληνικού διαφωτισμού στον περίφημο «Διάλογο
περί του εν Ιεροσολύμοις Αγίου Φωτός Άτακτα 1825 Τόμος Γ΄» κάνει μια σφοδρή
επίθεση στην όλη ιστορία γύρω από το Άγιο Φώς για την οποία έχουν υπάρξει
διάφορες απαντήσεις.
Η επίσημη
Εκκλησία δεν τόλμησε να υποκύψει τότε, στις παρανοϊκές φωνές των χριστιανοταλιμπάν και να τον
χαρακτηρίσει αιρετικό και αισχρό άθεο όπως εισηγήθηκε στον Πατριάρχη Κωνστάντιο
μια οργισμένη μερίδα του κλήρου. Ο Πατριάρχης
φοβούμενος, το τεράστιο και διεθνές κύρος του Κοραή φοβήθηκε να κινηθεί
εναντίον του και το 1833 όταν ο Κοραής πέθανε στο Παρίσι έδωσε άδεια τελέσεως
επιμνημόσυνης τελετής στην Κωνσταντινούπολη.
Αποσπάσματα
από τον περίφημο «Διάλογο» του Κοραή για το Άγιο Φώς:
«Δοκίμασε
να κηρύξης εις τους προσκυνητάς, ότι ματαίως εξοδεύουν τόσα χρήματα, ματαίως
κοπιάζουν ταξιδεύοντες μακράν δια θαύμα, δοκίμασε να διδάξης την τόσην απλήν
αλήθειαν ταύτην, και θέλεις ιδεί στράτευμα προσκυνητών μεθυσμένων, ή ώς δέν
αισχύνονται να ονομάζωνται Χατζήδων, στρατηγούμενον απο ολίγους θρασυτάτους
γόητας, πνέοντας τον όλεθρον σου, ώς ανατροπέως των καθεστώτων»
«θαύμα
αισχροκέρδιας, μηχανουργήματα λαοπλάνων ιερέων» και «ψευδοκαταίβατα φώτα της
Ιερουσαλήμ»
«Αναίσχυντη
θαυματοποιία και πλάσμα του μεσαίωνα, κατασκευασμένο από σκοταδιστές
Καπουτσίνους»
«Της
Ελλάδος ο κοινός λαός, μωρός ότι πιστεύει το άγιον φως»
«Ιερείς
και λαός να καθαρισθώσιν από της δεισιδαιμονίας το όνειδος»
«Οι
ποιμένες, πρώτοι αυτοί το γέννημα του
σκότους να σβέσωσι και τους τρέχοντας εις θέαν και προσκύνησιν αυτού, να
εμποδίζωσιν».
«Μοναχοί
θρασύτατοι γόητες επινόησαν το θαύμα του αγίου φωτός, για να ενισχύσουν τον
ηλίθιο ζήλο των προσκυνητών»
«Όνειδος
και αίσχος, στρατηγούμενον από θρασύτατους θαυματοπλάστες. Αξιοθρήνητοι οι κατ
έτος τρέχοντες μωροί και πλανημένοι προσκυνητές του θαύματος»
«Τέτοιων
θαυμάτων έχουν ανάγκη οι ψευδοθρησκείες»
«Ασυγχώρητον,
με παντοειδείς δόλους να υπερασπίζεται η θρησκεία πλαστά θαύματα και πάσης
λογής ανομήματα»
«Ελευθερώστε
την Ανατολική εκκλησία από το όνειδος του αισχρού θαυματουργήματος»
«Το
άγιον φως είναι πλάσμα ασεβές και αναίσχυντον, πλάσμα Λατίνων μοναχών και
φραγγοπατερικόν γέννημα»
«Μην
πιστεύετε λοιπόν όσα λέγουν περί του αγίου φωτός»
Διάβασε
ολόκληρο τον διάλογο του Αδαμάντιου Κοραή περί της απάτης του «αγίου φωτός»
Korais
peri agiou fwtos
«Το
Υπουργείο Εξωτερικών νομίζει ότι ικανοποιώντας τους αγιοταφίτες μοναχούς, θα
ενισχύσει και θα διαφυλάξει την Ελληνική παρουσία και περιουσία στο Ισραήλ. Ας
γνωρίζει, όμως, ότι όσο χαϊδεύει τους μοναχούς, τόσο αυτοί αποθρασύνονται και
ξεπουλάνε κάθε τι ελληνικό και ιερό. Πρόσφατο παράδειγμα ο ηγούμενος μοναχός
Εφραίμ του “Αγίου Όρους”.
Το
Πατριαρχείο Iεροσολύμων “είναι ο μεγαλύτερος ιδιοκτήτης ακίνητης περιουσίας στο
Iσραήλ, μετά το ίδιο το κράτος του Iσραήλ”. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 20% έως
30% των ακινήτων στην Παλιά Πόλη της Iερουσαλήμ ανήκει στο Πατριαρχείο. Aνάμεσά
τους τα τρία πιο σημαντικα μνημεία των «Aγίων Tόπων» αλλά και τα πιο σημαντικά
κτίρια του Iσραήλ: H ίδια η Bουλή (Kνέσετ), η Mεγάλη Συναγωγή και η κατοικία
του πρωθυπουργού. Σύνολο αξίας, δεκάδες δισεκατομμύρια δολαρίων. (Eφημερίδα
Eλευθεροτυπία 27.02.2005, «Eιρηναίου “Γης Mαδιάμ”»)
«Δυστυχώς,
οι μοναχοί και το ιερατείο, έχοντας με το μέρος τους τις μάζες του ηλίθιου λαού
(πρόβατα-αμνούς) και τους δουλοπρεπείς πολιτικούς, εξακολουθούν να κυριαρχούν
στην κοινωνική, οικονομική και θρησκευτική ζωή της κοινωνίας, διατηρώντας τον
άνθρωπο στο σκοτάδι, την ειδωλολατρία και τον παγανισμό»
«Eίκοσι
εκατομμύρια δολάρια «αγνοούνταν» στο Πατριαρχείο Iεροσολύμων, τουλάχιστον μέχρι
το 2005: Tο ποσό αυτό ήταν το αντίτιμο που πλήρωσε η ισραηλινή κυβέρνηση το
2000, προκειμένου να ανανεωθεί για 999 (!) χρόνια η ενοικίαση των εκτάσεων,
ιδιοκτησίας του Πατριαρχείου, στις οποίες έχει κτισθεί η Kνεσέτ (το Kοινοβούλιο
και η προεδρική κατοικία του Iσραήλ. (Βλ. Eφημερίδα TA NEA 26.2.2005: «20
εκατομμύρια δολάρια έκαναν… φτερά. O κλέψας του κλέψαντος στο Πατριαρχείο
Iεροσολύμων»)
Ως το
1988, το Φως ερχόταν στην Ελλάδα με βαπόρι μια εβδομάδα μετά την Ανάσταση!
Μέχρι που ένας ταξιδιωτικός πράκτορας έπεισε το κράτος να μετατρέψει μια
θρησκευτική τελετή σε εθνική παράδοση: Ήταν ο Ιάκωβος Οικονομίδης, ο οποίος
έκτοτε φέρει τον τίτλο του Μεγαλόσταυρου του Παναγίου Τάφου, ιδιοκτήτης
ταξιδιωτικού γραφείου στην οδό Νίκης 23, που οργάνωνε (μέχρι το 2004 που
έκλεισε) εκδρομές στους Αγίους Τόπους.
Λόγω
της σχέσης του με τον τότε Έξαρχο του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα (και μετά
Πατριάρχη) κ. Ειρηναίο, συνέλαβε την ιδέα και έπεισε το κράτος να ναυλώσει
αεροσκάφος της Ολυμπιακής για τη μεταφορά του Αγίου Φωτός από τα Ιεροσόλυμα
στην Αθήνα. Επί προεδρίας Σαρτζετάκη, προστέθηκαν… εύζωνοι και σταδιακά φτάσαμε
στο να του αποδίδονται (του … Φωτός!) τιμές αρχηγού κράτους.
Φυσικά,
κανένα άλλο ορθόδοξο κράτος στον κόσμο, από τη Ρωσία και τη Σερβία μέχρι την
Αρμενία, δε ναυλώνει αεροσκάφος για να μεταφέρει το «Φως» ούτε φυσικά το
υποδέχεται ως αρχηγό κράτους !!
Σκέψεις
όπως, τι δουλειά έχει ο Έλληνας με τις εβραϊκές δοξασίες και τα σιωνιστικά
δρώμενα, ούτε που περνάει από τον νου του προβάτου.
Εθνικό
ξεπούλημα και εθνική προδοσία, από τους «θεματοφύλακες» του ελληνισμού!
Όσο
υπάρχουν πρόβατα (ποίμνιο) πάντα θα υπάρχουν και τσοπάνοι (ποιμένες) και
τσοπανόσκυλα (μπαμπούλες)
Πότε,
τελικά, θα ξυπνήσουν οι Έλληνες;
Πότε οι
πολιτικοί θα αγνοήσουν το πολιτικό κόστος και τα φτηνά μικροκομματικά
συμφέροντά τους;
Πότε θα
έλθει η ελευθερία του ανθρώπου που οραματιζόταν ο Αδαμάντιος Κοραής;
Ουτοπικές
και ρητορικές οι ερωτήσεις, οι απαντήσεις είναι προφανείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου